پنجمین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» (برند خوب) که در مرکز همایشهای کتابخانه ملی تهران برگزار شد، شاهد کسب «نشان عالی مسئولیت اجتماعی پیشرفته» و «تقدیرنامه زیست محیطی انجمن بینالمللی روابط عمومی (IPRA)» توسط شرکت پالایش نفت اصفهان بود.
به گزارش پارسیان امروز، در این مراسم، دکتر لیلا سلطانی، رئیس روابط عمومی و بینالملل پتروپالایش اصفهان، به نمایندگی از دکتر غلامرضا باقری دیزج مدیرعامل شرکت، این نشان را دریافت کرد.
این دستاورد نشاندهنده تعهد مستمر شرکت به ارتقای فرهنگ مسئولیت اجتماعی، توسعه پایدار و رعایت استانداردهای محیطزیستی است و جایگاه شرکت پالایش نفت اصفهان را بهعنوان سازمان پیشرو در زمینه مسئولیت اجتماعی تثبیت میکند.
هیئت داوران جشنواره با تأکید بر اینکه مسئولیت اجتماعی دیگر یک شعار نیست بلکه راهبردی اساسی برای اعتبار و بقا سازمانها محسوب میشود، عملکرد این شرکت را از نظر علمی، استراتژیک و ارتباطمحور ستودند.
در ارزیابیها، شاخصهایی مانند شفافیت، پاسخگویی، حسابرسی اجتماعی و تعامل سازنده با ذینفعان مدنظر قرار گرفت و این شرکت بهعنوان الگویی موفق در زمینه مسئولیت اجتماعی و محیط زیست معرفی شد.
این شرکت پالایشی عظیم با اجرای برنامههای مسئولیت اجتماعی و محیط زیستی در حوزههای آموزشی، درمانی، اجتماعی و زیستمحیطی،نشان داده است که مسئولیت اجتماعی و محیط زیست را فراتر از چارچوبهای سازمانی دنبال میکند.
هلدینگ پتروپالایش اصفهان با مشارکت در طرحهای حفاظت از محیطزیست، پروژه های سبز، انتقال آب دریا و همچنین بهبود زیرساختهای آموزشی مناطق کمبرخوردار،سهم مؤثری در توسعه پایدار کشور ایفا کرده است.
لینک کوتاه خبر:https://parsianemrooz.ir/?p=4242&preview=true























رستاخیز افضلی: ذوب بدهیها – و اینک پرواز ذوبآهن! – پایگاه خبری پارسیان امروز: […] به گزارش پارسیان امروز؛ این نشست که در تالار آهن شرکت برگزار شد، نه تنها گزارشی از دستاوردها بود، بلکه وعدهای برای بازگشت ذوبآهن به روزهای اوج تولید و سودآوری به شمار میرفت. […]
حمید صادقی: ممکن است ادامه گفتگو در این شرایط هنوز راحت نباشد ولی تا زمانی که بتوانیم به دیالوگ ادامه دهیم، در تلاشیم که به درکی از دیدگاه دیگری برسیم
کاسپین: برخی از الگوهای شخصیتی که به شکل مرسوم، روبروی هم تلقی میشوند عبارتند از: ریسکپذیرها در مقابل کسانی که محافظهکارند
محسن احمدی: موضوعاتی مثل گفتگو در مورد خانواده، سرگرمیها، فیلمها، ورزش و… از جمله این موارد هستند که عموما میتوان در دل آنها نقاط همگرایی را پیدا کرد.